вгору Методика Ісаєва

Шановні колеги, студенти!

Особливі умови, в яких опинилися всі ми, диктують зміни не тільки у нашому способі життя, , але й впливають на зміни нашої професійної поведінки як педагогів. Думаю, що у багатьох з нас у ці трагічні дні виникали питання:
 що ж у головах цих нелюдів, які творять такі злочини?
 хто ж їх учив і чого навчав? що вони читали (якщо читали взагалі) і що ж вичитували з того?
 чому гуманні ідеї російської культури/літератури, якою до цього часу цікавилися у багатьох країнах світу, зокрема зачитувалися романами Ф. Достоєвського і Л.Толстого, так би мовити не спрацювали?
 що робити далі з російською мовою і літературою, які стали тригером для українців?
 чи може бути взагалі поезія, література після Маріуполя/Ірпіня/Харкова тощо, якщо перефразувати відому фразу німецького філософа Т. Адорно про варварство створювати вірші після Освенциму?
 і, нарешті, чи можна сьогодні вивчати літературу за старими конспектами, коли навіть добре знайомі твори, що не пов’язані з будь-якими військовими діями, сьогодні сприймаються інакше?

Отже, у пошуках відповідей на ці питання я вирішила розробити цю лекцію.
Якщо ж говорити про майбутнє творів російської літератури в шкільному вивченні, то на мою думку, сьогодні ці твори треба «ставити на паузу», занадто болюче це для багатьох українців, які переживають і, на жаль, ще будуть переживати посттравматичний синдром. Особливо, якщо мова йде про школярів, тут головним принципом навчання зараз має стати загальнолюдський принцип «Не зашкодь!».

Олена Ісаєва, докторка пед. н., професорка, завідувачка кафедри методики викладання іноземних мов та світової літератури УДУ ім. Драгоманова

А що ви думаєте з цього приводу?


ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ У ЧАС ВІЙНИ І ПОСТВІЙНИ

лекція

Зверніть увагу! Важливо!

Пропонуємо Вашій увазі новий підручник із зарубіжної літератури для 5 класу.

Автори – Ісаєва О., Клименко Ж.
Видавництво «Оріон», 2022 р.

ВІДІОПРЕЗЕНТАЦІЯ ПІДРУЧНИКА:

ВІДІОПРЕЗЕНТАЦІЯ ПІДРУЧНИКА https://youtu.be/7mWI_Me-Nb0


ВЕБІНАР УОВЦ "Оріон" 8 лютого 2022 р.
Про методичні «гачки» нового підручника «Зарубіжна література», 5 клас
(авторки – Олена Ісаєва й Жанна Клименко)

ВІДІОПРЕЗЕНТАЦІЯ ВЕБІНАРА:

ВІДІОПРЕЗЕНТАЦІЯ ВЕБІНАРА https://www.youtube.com/watch?v=zQ_c8FMq65o

Дива в освіті творять не комп'ютери, а ВЧИТЕЛІ.

Крег Баррет, голова ради директорів корпорації Intel

Робити те, що приносить задоволення, це означає бути вільним.

Вольтер, французький філософ, письменник

ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ І УЧНІВ, НАУКОВЦІВ І СТУДЕНТІВ

Архів

Долучаємося до дискусії
щодо інтеграції
шкільних курсів української і зарубіжної літератур!

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ
до Міністра освіти і науки Лілії Гриневич щодо проекту Типового навчального плану для 10-11 класів

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ
ДО УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ і ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУР, КОЛЕГ-НАУКОВЦІВ ТА УСІХ НЕБАЙДУЖИХ!

Запрошуємо Вас узяти участь у роботі Всеукраїнській науково-практичній конференції «Актуальні проблеми літературної освіти в середній та вищій школі»

Всеукраїнський круглий стіл: «Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра»

Отримано відповідь МОН щодо звернення

Про себе

Біографія

Список публікацій

Статті

Підручники

Презентації

На допомому студентам

Питання до екзамену з методики викладання зарубіжної літератури 4 курс. 2016 р.

Тематика курсових робіт

Методичні рекомендації щодо написання курових та дипломних робіт